album-art

  • בפרק של היום נדבר על אחד מהשווקים הגדולים בעולם, שוק הבריאות בארה״ב. אנחנו לוקחים כמובן מאליו את מערכת הבריאות הציבורית שלנו. רובנו המוחלט מנויים לאחת מקופות החולים שהיא גם חברת הביטוח שלנו. אנחנו הולכים לרופא מקבלים טיפול ולעיתים נדירות מתבקשים להוציא סכומי כסף משמעותיים מכיסנו. המצב הקיים בישראל יראה לאמריקאי הממוצע כמו חזון אחרית הימים[...]
00:00

בפרק של היום נדבר על אחד מהשווקים הגדולים בעולם, שוק הבריאות בארה״ב.
אנחנו לוקחים כמובן מאליו את מערכת הבריאות הציבורית שלנו.
רובנו המוחלט מנויים לאחת מקופות החולים שהיא גם חברת הביטוח שלנו. אנחנו הולכים לרופא מקבלים טיפול ולעיתים נדירות מתבקשים להוציא סכומי כסף משמעותיים מכיסנו.
המצב הקיים בישראל יראה לאמריקאי הממוצע כמו חזון אחרית הימים או כמו כמדע בדיוני.
כאשר ניגשים לטיפול לא תמיד יודעים כמה הוא יעלה וכמה השתתפות עצמית כרוכה בו, המידע על טיפולי עבר לא תמיד מוצג לרופא והאינטרסים של בתי החולים הרופאים וחברות הביטוח לעיתים סותרים.
חוב רפואי בארה״ב מהווה את הסיבה הראשונה לפשיטות רגל, כ 18% מהתמ״ג של אמריקה מופנה לשוק הבריאות ולמרות כל זאת הוא לא משרת את החולים באופן משביע רצון. לשוק הבריאות האמריקאי יש המון מקום לשיפור, והרבה הזדמנויות לחדשנות.
כפי שאמרנו לאחר הקלטת התכנית ״מזל שיש סטארטרפים״.
נדבר היום עם הסטארטאפ ווים, ואסף דוד על איך אפשר לייעל את בריאות הציבור האמריקאית באמצעות שימוש נכון בדאטא.

הייטק בפקקים הנה שילוב של פייסבוק לייב, ופודקאסט העולה בעמודי הפייסבוק של כלכליסט ואצטדיון הסטארטאפ. הייטק בפקקים זכתה בתואר הפודקסט הטוב ביותר בתחום ההייטק לשנת 2018, על פי בחירת מגזין גיקטיים.

בצוות התכנית – אדר חי, אורי טולדנו, טל חי, ונירית כהן
אנחנו מודים לאינווסטור 360, רשת הפודקאסטים המובילה בישראל לתחום הפיננסים וההשקעות על האירוח באולפנים שלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top