album-art

  • אנחנו ממשיכים בסדרת הפרקים שלנו על ניהול בזמן מלחמה, היום אנחנו עם יעל פלד אדם, ספורטאית מצטיינת ששברה את השיא הישראלי לקפיצה לרוחק של אסתר רוט שחמורוב, שיא שהחזיק 21 שנים ונשבר רק לאחרונה. נדבר עם יעל על שני הסטארטאפים שהקימה, וים שעדיין קיים, מגייס ומצליח ולגונה הלת׳ שניהם בעולמות הדיגיטל הלת׳. לאגונה ויעל עשו[...]
00:00

אנחנו ממשיכים בסדרת הפרקים שלנו על ניהול בזמן מלחמה, היום אנחנו עם יעל פלד אדם, ספורטאית מצטיינת ששברה את השיא הישראלי לקפיצה לרוחק של אסתר רוט שחמורוב, שיא שהחזיק 21 שנים ונשבר רק לאחרונה.
נדבר עם יעל על שני הסטארטאפים שהקימה, וים שעדיין קיים, מגייס ומצליח ולגונה הלת׳ שניהם בעולמות הדיגיטל הלת׳.
לאגונה ויעל עשו כמה החלטות אמיצות מאז השבעה באוקטובר. כבר בשבוע הראשון של המלחמה החליטו הפאונדרים שיעל תהיה אחראית על העובדים בישראל והשותף שלה, יוני שטיין, יסע לארה״ב עם משפחתו ויהיה אחראי על משקיעים ולקוחות אמריקאיים. לרוב, מבקשת יעל מהעובדים ״לעשות עבור החברה״. היא הבינה שבמלחמה המצב התהפך והחברה צריכה כעת להיות שם עבור העובדים. בשבוע הראשון, העובדים האמריקאים של החברה הראו סולידריות והיו קמים ב 2 בלילה להחליף במשמרות את העובדים הישראליים. נדבר על ״שגרת המלחמה״ כמעט חודשיים אחרי, בימים אלו המצב התהפך ועובדים שהתגובה הראשונית שלהם הייתה עשיה עכשיו מתחילים להרגיש את המלחמה ואת השחיקה. חברות שיצליחו להתנהל נכון ובאופן אנושי יצאו מחוזקים מהמלחמה, ננסה להבין איך עושים את זה. עם יעל פלד אדם, מייסדת-שותפה ומנכ״לית המוצר של לגונה הלת׳.

Scroll to Top