album-art

  • הדו״ח האחרון של סטארטאפ ניישון סנטרל, נותן לנו תמונת אמת של השפעת המלחמה על ההייטק מאז מתקפת הטרור של החמאס ב 7.10, וכאשר אנחנו מדברים על ההשפעה של המלחמה על ההייטק אנחנו מדברים על חלק נכבד מכלכלת ישראל שהיה אחראי ל40% מהצמיחה ב2021. אם כך, מהו עתידם של היוניקורנים שראינו בגיוסי 2021? בכמה נפגעו הגיוסים[...]
00:00

הדו״ח האחרון של סטארטאפ ניישון סנטרל, נותן לנו תמונת אמת של השפעת המלחמה על ההייטק מאז מתקפת הטרור של החמאס ב 7.10, וכאשר אנחנו מדברים על ההשפעה של המלחמה על ההייטק אנחנו מדברים על חלק נכבד מכלכלת ישראל שהיה אחראי ל40% מהצמיחה ב2021.

אם כך, מהו עתידם של היוניקורנים שראינו בגיוסי 2021? בכמה נפגעו הגיוסים בשנת 23׳, שנת הריבית הגבוהה, המהפכה המשפטית והמלחמה? ומה המשמעות של הפגיעה בגיוסים.

היום בפרק ראיינו את אבי חסון המדען הראשי לשעבר ומי שכיהן כראש רשות החדשנות הראשון, לשעבר שותף בקרן ג׳מיני שחווה על בשרו גם את משבר הדוט קום. ציירנו תרחיש של החודשים הקרובים שככל הנראה יראו לא טוב, עם כותרות על סגירת חברות ופיטורין. אבל דווקא מתוך התרחיש הזה, חברות יתעוררו לגייס דאון ראונדס. סקרנו את הגיוסים בסקטורים השונים, אלו חסינים יותר ואלו פחות, והצגנו סקר של המשקיעים מחו״ל ומישראל והציפיות שלהם לקראת 2024.

לינק לדו"ח שנתי 2023:
https://finder.startupnationcentral.org/reports/2023-Annual-Report

Scroll to Top