album-art

  • בתכנית השבוע נדבר עם מייסד נוסף של יוניקורן - לירון דמרי מחברת פורטר, מה הוביל שלושה אנשים שעבדו יחד בחברת סטארט-אפ להקים חברה שעברה את שווי המיליארד דולר. נשוחח גם על הדרך בה שומרים על בינה מלאכותית מביצוע טעויות שנובעות מהמציאות המשתנה. ובפינת סטארטאפ בפקקים נראיין את סופרווייז 00:00 שיחה עם מייסד נוסף של יוניקורן[...]
00:00

בתכנית השבוע נדבר עם מייסד נוסף של יוניקורן – לירון דמרי מחברת פורטר, מה הוביל שלושה אנשים שעבדו יחד בחברת סטארט-אפ להקים חברה שעברה את שווי המיליארד דולר. נשוחח גם על הדרך בה שומרים על בינה מלאכותית מביצוע טעויות שנובעות מהמציאות המשתנה.
ובפינת סטארטאפ בפקקים נראיין את סופרווייז

00:00
שיחה עם מייסד נוסף של יוניקורן – לירון דמרי נשיא ומייסד שותף בחברת פורטר, על מה שהוביל שלושה אנשים שעבדו יחד בחברת סטארט-אפ להקים חברה שעברה את שווי המיליארד דולר.

23:20
בפינה בשיתוף עם טרה-סקי וויאם-וור שוחחנו על הדרך בה בינה מלאכותית עוזרת לשפר את המחשוב הארגוני איי.איי.אופס עם דן כהן, מנהל תחום אוטומציה וענן בטרהסקיי.

29:04
ובפינת סטארט-אפ בפקקים בשיתוף לאומי טק, נכיר את הסטארט-אפ סופרוויז שדואג לשמור על בינה מלאכותית מביצוע טעויות שנובעות מהמציאות המשתנה – באמצעות בינה מלאכותית.

הייטק בפקקים הנה שילוב של תכנית רדיו ופודקאסט בשידור חי. אנחנו משדרים ברדיו תל אביב בתדר 102 ובמקביל בפייסבוק לייב באצטדיון הסטארט-אפ ובעמוד הפייסבוק של כלכליסט. הייטק בפקקים זכתה
בתואר הפודקסט הטוב ביותר בתחום ההייטק לשנת 2018, על פי בחירת מגזין גיקטיים

Scroll to Top