album-art

  • סטארט-אפים ומשקיעים מתחילים להבין את השלכות המשבר לחודשים קדימה ונוקטים פעולות חשובות בכדי לצלוח את המשבר. דיברנו על מה שקורה בתעשיית ההון סיכון ואצל סטארט-אפים ושיתפנו אילו פעולות מתבצעות כיום בתעשייה. אירחנו גם את תומר סיימון, מומחה לניהול תקשורת בחירום: איך נכון לתקשר את המשבר, איך המדיה החברתית שלא היתה כמעט קיימת באף משבר קודם[...]
00:00

סטארט-אפים ומשקיעים מתחילים להבין את השלכות המשבר לחודשים קדימה ונוקטים פעולות חשובות בכדי לצלוח את המשבר. דיברנו על מה שקורה בתעשיית ההון סיכון ואצל סטארט-אפים ושיתפנו אילו פעולות מתבצעות כיום בתעשייה. אירחנו גם את תומר סיימון, מומחה לניהול תקשורת בחירום: איך נכון לתקשר את המשבר, איך המדיה החברתית שלא היתה כמעט קיימת באף משבר קודם לכן משפיעה עלינו, ועוד.

00:00:00
עדכונים לגבי מה שקורה בתעשיית ההייטק בצל הקורונה: איך חברות הייטק נרתמות להתמודדות עם המשבר והשפעות שונות על ההייטק הישראלי.
אדר חי ונירית כהן

רונן ניר, משקיע בקרן ויולה שיתף איתנו תמונת מצב של ההייטק הישראלי בימים אלה.

00:09:12
רונן ניר, משקיע הון סיכון בקרן ויולה
דיברנו על מה שקורה כעת אצל סטארט-אפים וקרנות הון סיכון, דרכי ההתמודדות, על התסריטים האפשריים להמשך ועוד.

00:31:36
ד"ר תומר סימון, מומחה לניהול תקשורת בחירום באוניברסיטת תל אביב על האופן שבו המדיה, ובפרט המדיה החדשה, משפיעות על המשבר: איך נכון לתקשר אותו לקהל ומה השיקולים, איך מדינות שונות מתקשרות את המשבר בימים אלה ועוד.

מפיקים: אלמוג בן יוסף, שקד דמבו, אורי טולידאנו
עורך ראשי: אדר חי
מנחים – נירית כהן ואדר חי

"הייטק בפקקים" הנה שילוב של תכנית רדיו ופודקאסט בשידור חי. אנחנו משדרים ברדיו תל אביב בתדר 102 ובמקביל ב"פייסבוק לייב" ב"אצטדיון הסטארט-אפ" ובעמוד הפייסבוק של "כלכליסט". "הייטק בפקקים" זכתה בתואר הפודקסט הטוב ביותר בתחום ההייטק לשנת 2018, על פי בחירת המגזין 'גיקטיים'.

Scroll to Top