album-art

  • חדשנות משבשת - disruptive innovation. כזו שמייצרת סוג חדש של ערך ודרך חדשה לגמרי לעשות דברים בתעשיה מסוימת.נארח שני יזמים מעולים - יהלי סער מטיילור בראנדס ותום ליבנה מורביט , נשמע על החוויות והניסיון האישיים שלהם ומה הם חושבים שצריך להתקיים בכדי ליצור שיבוש אמיתי. 00:00:00 פתיחה וראיון עם יהלי סער, מנכל ומייסד שותף בטיילור[...]
00:00

חדשנות משבשת – disruptive innovation.
כזו שמייצרת סוג חדש של ערך ודרך חדשה לגמרי לעשות דברים בתעשיה מסוימת.נארח שני יזמים מעולים – יהלי סער מטיילור בראנדס ותום ליבנה מורביט , נשמע על החוויות והניסיון האישיים שלהם ומה הם חושבים שצריך להתקיים בכדי ליצור שיבוש אמיתי.

00:00:00
פתיחה וראיון עם יהלי סער, מנכל ומייסד שותף בטיילור בראנדס
איך אפשר להציג דיסראפשן בתחום של יצירתיות? איך הם בנו את המוצר הראשוני שלהם כך שינסה לדמות את צורת החשיבה של המעצב בצוות ומה היו הקשיים שנתקלו בהם מול מעצבים ומול משקיעים?

00:29:02
תום ליבנה, מנכ"ל ומייסד ורביט, שמשתמשת בבינה מלאכותית ובמתמללים פרילאנסרים ומביאה יעילות אדירה לתחום של תמלול במקומות שפחות רגילות לחדשנות כמו בתי משפט ואוניברסיטאות ומחזיקה קהילה ענקית של כ 15 אלף פרילאנסרים מתמללים. האם נראה תמלול מכונה מדויק במאה אחוז??

הייטק בפקקים הנה שילוב של תכנית רדיו ופודקאסט בשידור חי. אנחנו משדרים ברדיו תל אביב בתדר 102 ובמקביל בפייסבוק לייב באצטדיון הסטארט-אפ ובעמוד הפייסבוק של כלכליסט. הייטק בפקקים זכתה
בתואר הפודקסט הטוב ביותר בתחום ההייטק לשנת 2018, על פי בחירת מגזין גיקטיים

Scroll to Top