album-art

  • ראיון עם יואל בר אל, יו״ר ומייסד טראקס, שמספקת שירותי דיגיטציה של מדפי הסופרמארקטים עבור קמעונאים ומאפשרת להם גישה למידע אודות מה מתרחש במדפים שלהם. רק אתמול הועבר סכום הגיוס הגדול ביותר בתולדות ההייטק הישראלי, כ 640 מיליון דולר בהובלת סופטבאנק. שאלנו את יואל, למה בעצם הם צריכים כל כך הרבה כסף? החברה משווקת בעיקר[...]
00:00

ראיון עם יואל בר אל, יו״ר ומייסד טראקס, שמספקת שירותי דיגיטציה של מדפי הסופרמארקטים עבור קמעונאים ומאפשרת להם גישה למידע אודות מה מתרחש במדפים שלהם.
רק אתמול הועבר סכום הגיוס הגדול ביותר בתולדות ההייטק הישראלי, כ 640 מיליון דולר בהובלת סופטבאנק. שאלנו את יואל, למה בעצם הם צריכים כל כך הרבה כסף? החברה משווקת בעיקר לקמעונאיות גדולות ואין לה צורך משמעותי בשיווק ללקוחות, אם כך מה היעוד לכסף? מדוע התבצע משא ומתן הפוך במהלכו סופטבאנק רצו להשקיע יותר וטראקס רצתה השקעה נמוכה יותר? והאם כאשר מדובר בסכום גבוה כל כך המשא ומתן מתנהל אחרת?
וגם דיברנו עם יואל על עתיד הדיגיטציה של הקמעונאות, בעולם שעובר לאונליין טראקס עושה דיגיטציה באמצעות ניתוח תמונה דווקא למרחב הפיזי, איך החברה מתכוננת לטכנולוגיות כמו מציאות רבודה והאם הם חזו את ה אנ.אפ.טי כבר ב2010?

הייטק בפקקים הנה שילוב של פייסבוק לייב, ופודקאסט העולה בעמודי הפייסבוק של כלכליסט ואצטדיון הסטארטאפ. הייטק בפקקים זכתה בתואר הפודקסט הטוב ביותר בתחום ההייטק לשנת 2018, על פי בחירת מגזין גיקטיים

Scroll to Top