album-art

  • 3.7 מיליארד דולר הושקעו בחברות בינה מלאכותית בישראל ב2019 (45 אחוז מסך כל ההשקעות). ארנה ברי, יזמת, מדענית (ועוד הרבה טייטלים של עשייה) מדברת על הצמיחה המטורפת של התחום ומה התחזיות שלה ל2020. דו"ח המרכז הישראלי לחקר ההייטק מתפרסם ומציג תוצאות נפלאות שמלמדות על התבגרות תעשיית הייטק הישראלית וחברות גדולות במקום אקזיטים. אביגיל בר אשר,[...]
00:00

3.7 מיליארד דולר הושקעו בחברות בינה מלאכותית בישראל ב2019 (45 אחוז מסך כל ההשקעות). ארנה ברי, יזמת, מדענית (ועוד הרבה טייטלים של עשייה) מדברת על הצמיחה המטורפת של התחום ומה התחזיות שלה ל2020. דו"ח המרכז הישראלי לחקר ההייטק מתפרסם ומציג תוצאות נפלאות שמלמדות על התבגרות תעשיית הייטק הישראלית וחברות גדולות במקום אקזיטים.
אביגיל בר אשר, מנהלת מוצר ב AT&T Israel R&D Center על מלחמת הכוכבים של חברות הסטרימינג. כל החברות בתחום מציעות את שירותיהן במחירי הפסד והשאלה היא מי תישבר ראשון?
ומה התחרות הזו אומרת מבחינתו הצרכנים התשובה כנראה, יותר פרסום מותאם אישית.

על הפודיום
00:00 – 00:15 – מסקנות מעניינות מדוח האקזיטים עם אורי טולידאנו, יזם ופודקאסטר
15:00 – 28:00 -"ד"ר ארנה ברי, יזמת ומדענית (ועוד הרבה טייטלים של עשייה) על 3.7 מיליארד דולר הושקעו בחברות בינה מלאכותית בישראל ב2019 (45 אחוז מסך כל ההשקעות). מדברת על הצמיחה המטורפת של התחום ומה התחזיות שלה להשתלבות הטכנלוגיה הזו ברפואה ותחומים נוספים
28:00 – 42:00
אביגיל בר אשר, מנהלת קבוצת מוצר ב AT&T Israel R&D Center על מלחמת הכוכבים של חברות הסטרימינג. כל החברות בתחום מציעות את שירותיהן במחירי הפסד והשאלה היא מי תישבר ראשון?
ומה התחרות הזו אומרת מבחינתו הצרכנים התשובה כנראה, יותר פרסום מותאם אישית

Scroll to Top