album-art

  • מה היא הדרך הנכונה לעבוד מול בורד בסטארט-אפ? הבורד, או הדירקטוריון, הוא הגוף הקובע את האסטרטגיה של החברה והיעדים שלה. בחברות סטארט-אפ, בדרך כלל הבורד מורכב מהמייסדים/ות והמשקיעים/ות של החברה, ואולי גם מומחה/מומחית נוספ/ת. בורד מנוהל היטב יכול להיות נכס אסטרטגי משמעותי לחברה, אבל בהתנהלות לא נכונה עלולות להיווצר בעיות שפוגעות בה. בפרק של היום[...]
00:00

מה היא הדרך הנכונה לעבוד מול בורד בסטארט-אפ?
הבורד, או הדירקטוריון, הוא הגוף הקובע את האסטרטגיה של החברה והיעדים שלה. בחברות סטארט-אפ, בדרך כלל הבורד מורכב מהמייסדים/ות והמשקיעים/ות של החברה, ואולי גם מומחה/מומחית נוספ/ת. בורד מנוהל היטב יכול להיות נכס אסטרטגי משמעותי לחברה, אבל בהתנהלות לא נכונה עלולות להיווצר בעיות שפוגעות בה.
בפרק של היום אירחנו את יעל בנימין, מייסדת סטארט-אפ סנאפשוט – פלטפורמה לשיתוף ידע שעובדת להגדיל שקיפות בתעשייה, שאספו דאטה מ 1200 מייסדים של סטארט-אפים ומשקיעים והוציאו לאחרונה את הדוח הרביעי שלהם בנושאי בורד.
אירחנו גם את ליאת אהרונסון, מייסדת ומנהל אופרציה של הורייזון לאבז, בעבר משקיעה ומובילה ומנהלת תוכנית היזמות של המרכז הבינתחומי זל, וכך היא שיתפה נקודת מבט הן כמשקיעה והן כיזמת על הנושא.
אז איך מתנהלים מול הבורד?
שוחחנו על נתונים מפתיעים ומעניינים מתוך הדוח, מה אפשר ללמוד מהם, על איך נכון לתקשר מול הבורד ואיך נכון להיערך לפגישות הבורד הרבעוניות, איך למקסם את הערך המוסף של בורד ואילו בעיות יכולות להיווצר אם לא מתנהלים נכון.

Scroll to Top